✔️ Gratis verzending in NL vanaf €75 | ✔️1-3 werkdagen levertijd* | ✔️Direct leverbaar| ✔️ Voor 16:00 uur besteld, zelfde dag verzonden.

Garantie

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met de ontvangen bestelling, neem dan contact met ons op. Bij My Brick streven we ernaar om onze klanten 100% tevreden te stellen met het product.

Als u problemen ondervindt met de verzending of het product, neem dan contact met ons op. 

Hier zijn enkele FAQ's met betrekking tot ons retourbeleid:

1. WAT IS DE RETOURTERMIJN?
Je kunt een product retourneren binnen 14 dagen nadat je deze van ons hebt ontvangen.

2. HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN GELD TERUGKRIJG?
Een volledige terugbetaling zal worden verstrekt aan de oorspronkelijke betaalmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat het aan de retour voorwaarden voldoet. 
 Alle klanten moeten na het terugsturen van het pakket contact met ons opnemen en ons de traceer informatie geven zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken.
Let op: De meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 1-3 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken. U zult het bedrag binnen 14 werkdagen retour hebben. 


3. KAN IK MIJN PRODUCT TERUGSTUREN ZONDER CONTACT MET JULLIE OP TE NEMEN?
U moet contact met ons opnemen voordat u uw retourzending verzendt, omdat het retouradres kan afwijken van het adres waar uw bestelling oorspronkelijk vandaan kwam.


4. HOE KAN IK CONTACT MET U OPNEMEN?
U kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@mybrick.nl, chat op de website of WhatsApp. Het My Brick team werkt zeven dagen per week, 24 uur per dag. Wij garanderen altijd een reactie binnen 24 uur en helpen u graag verder!


5. MIJN BESTELLING IS BESCHADIGD, WAT MOET IK DOEN?
Voor de snelste resolutie, voeg een foto bij die de slechte kwaliteit of het beschadigde gedeelte van het artikel aantoont. De meest optimale foto's bevinden zich op een vlakke ondergrond, waarbij de tag en de fout duidelijk worden weergegeven. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Als u een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, of het product is in zijn geheel niet geleverd, neem dan binnen 14 dagen nadat u het product heeft ontvangen of verwachtte te ontvangen contact met ons op.